środa, 24 września 2014

Creativ Park czyli skąd można ściągnąć cudowności do wydruku

Chciałam dziś pokazać Wam pewne miejsce w internecie. Miejsce gdzie i rodzic, i nauczyciel znajdzie coś dla siebie, a raczej dla swoich podopiecznych.

To miejsce to Creativ Park Można tam za darmo pobrać szablony do druku, można stworzyć piękne kalendarze, kartki okolicznościowe, opakowania prezentów możliwości jest ogrom...


Coś co zachwyciło mnie najbardziej to przestrzenne figurki. Mnogość tematów i wzorów, nie wiedziałam na co się zdecydować w pierwszej kolejności, a co wydrukować później. Wszystko wydawało się interesujące dla dzieci.

Siedzieliśmy przy komputerze i oglądaliśmy, raz po raz zachwycając się kolejnym projektem. W końcu trafiliśmy na ten jeden jedyny- mobil kosmiczny.

Szybkie drukowanie. Chłopaki stali i przebierali ze zniecierpliwienia nóżkami.

 

Można wycinać- nareszcie!


Kleić.

Użyliśmy papieru Matte Photo Canon dość grubego, więc żyłkę musiałam przeciągnąć sama. Przydało się też wzmocnienie taśmą klejącą newraligicznych punktów w końcu dzieci wycinały wszystko same.

Gotowe!

 Zajrzyjcie koniecznie na stronę Canona, a sami zobaczycie ile cudowynych prac można zrobić razem z dzieckiem.

 Znajdzie się coś dla miłośników nauk.


Dla małych podróżników zachwycające projekty choć za bardzo złożone dla mojego przedszkolaka. Jednak Wieża Eiffla czeka już wydrukowana na jakiś pochmurny dzień :) Tak bardzo Szarańcz chciał ją skleić, że uległam.


 Tej zakładki nawet chłopakom nie pokazałam :)
 Zwierzęta- niesamowite jest to, w jaki sposób można te zwierzaki poskładać! Z pewnością też wrócimy do tej zakładki :)


Strona Creativ Park to świetny serwis wspomagający kreatywną zabawę z dzieckiem!

4 komentarze :

  1. Fantastyczne! Już wiem, gdzie będę zaglądać w deszczowe jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna zachwycony się jego możliwościami :). Cudne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za linka.
    Szkoda, że nie mam kolorowej drukarki.

    OdpowiedzUsuń